Ecole Girard -Accueil

Conférence à Nabawia Moussa 11 mars 2018. Dans le cadre de la coopération entre lécole Girard et lécole Nabawia Moussa, une conférence sur la rationalisation de la consommation deau et le sur le barrage dAl Nahda a eu lieu à lécole Nabawia Moussa le dimanche 11 mars 2018. Pour voir les photos, cliquez ici. Concours Le jeune écrivain mars 2018. Létablissement participe au colloque La pluralité de la langue française 14 et 15 mars 2018. La Fête des Talents 2018 4 mars 2018. Dans le cad.

OVERVIEW

The web site ecole-girard.net currently has a traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have analyzed zero pages inside the site ecole-girard.net and found three websites referencing ecole-girard.net. I discovered two contacts and addresses for ecole-girard.net to help you correspond with them. I discovered three social networking platforms retained by this website. The web site ecole-girard.net has been on the internet for seven hundred and thirteen weeks, twenty-nine days, eleven hours, and seventeen minutes.
Addresses
Nov 2010

ECOLE-GIRARD.NET TRAFFIC

The web site ecole-girard.net has seen varying amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for ecole-girard.net

Traffic ranking (by month) for ecole-girard.net

Traffic ranking by day of the week for ecole-girard.net

ECOLE-GIRARD.NET HISTORY

The web site ecole-girard.net was registered on November 08, 2010. It will go back on the market on November 08, 2014. It is currently seven hundred and thirteen weeks, twenty-nine days, eleven hours, and seventeen minutes old.
EXPIRED

WEB PAGE AGE

Ecole Girard - Site éducatif

Jeudi 20 février 2014 Ce blog a été conçu pour tous ceux qui veulent une aide pédagogique. Cycle maternel مرحلة رياض الأطفال. Bienvenue sur la base de ressources.

WHAT DOES ECOLE-GIRARD.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-girard.net Mobile Screenshot of ecole-girard.net Tablet Screenshot of ecole-girard.net

xlab

galal el desouky

alexandria, 21615

Egypt

samer mady

galal el desouky

alexandria, 21615

Egypt

ECOLE-GIRARD.NET SERVER

Our crawlers discovered that the main page on ecole-girard.net took four thousand six hundred and fifty milliseconds to stream. Our parsers could not find a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
212.71.255.8

ns1.xlab-group.com
ns2.xlab-group.com

We revealed that this website is implementing the Apache/2.4.7 (Ubuntu) server.

Ecole Girard -Accueil

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site ecole-girard.net states the following, "Conférence à Nabawia Moussa 11 mars 2018." I noticed that the website said " Dans le cadre de la coopération entre lécole Girard et lécole Nabawia Moussa, une conférence sur la rationalisation de la consommation deau et le sur le barrage dAl Nahda a eu lieu à lécole Nabawia Moussa le dimanche 11 mars 2018." They also said " Pour voir les photos, cliquez ici. Concours Le jeune écrivain mars 2018. Létablissement participe au colloque La pluralité de la langue française 14 et 15 mars 2018. La Fête des Talents 2018 4 mars 2018."

ANALYZE SIMILAR WEBSITES

Ecole Gospel Walk - Vibrez avec le gospel

Masterclass A venir et inscriptions. La MasterClass de Deedee à Toulouse. Les concerts de Décembre 2017 Gospel Walk. Mardi 06 mars 2018 .

Ecole le Grand Frêne à Braine-lAlleud

La visite de Bruxelles des P6B. Donnez votre avis sur le site.